10.5.2023

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pikayhteydenotto

  • Hidden

    Kiinnostaako yhteistyö? Täytä alla oleva lomake, olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian!

  • Kiinnostaako yhteistyö? Täytä alla oleva lomake, olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian!
  • Haluan, että minuun otetaan yhteyttä toimipisteestä(Pakollinen)
  • Nimetön(Pakollinen)
  • Nimetön
  • Transport Aro: Pekantilla on ainutlaatuinen palveluasenne

    Transport Aron toimitusjohtaja Antti Aro kertoo yrityksensä käyttävän Pekantin kaikkia palveluita huolloista ja korjaamisesta aina varaosatoimituksiin ja katsastamiseen. Pekant avasi toimipisteen Liedossa 2011, ja siitä saakka Transport Aro on luottanut autokolonnansa ylläpidon Pekantille.

    Transport Arolla on yhteensä n. 30 autoa. Yritys on keskittynyt elintarvikkeiden kylmä- ja pakastekuljetukseen sekä jakeluun. Yrityksellä on lisäksi maansiirtoon yksi sora-auto.

    – Elintarvikekuljetukset ovat sopimusliikennöintiä, ja etäisimmät kuljetukset tapahtuvat on Jyväskylän ja Kuopion seudulle. Eli operoimme lähinnä eteläisessä Suomessa ja erityisesti Lounais-Suomessa, Antti toteaa.

    Apua löytyy aina

    Pekantin henkilökunta on tullut yhteistyön saatossa tutuksi Antille. Se helpottaa kommunikointia, ja Antti kokee tulleensa jopa erityisen hyvin palvelluksi.

    – Pyrimme tietysti varmistamaan toimintakykymme kaluston ennakoivalla huoltamisella, mutta Pekantin reagointi nyt-heti-äkkiä –tapauksissakin on ollut kiitettävää tasoa. Sanoisin, että se on ainutlaatuista.

    Antti kertoo esimerkkinä Pekantin palveluasenteesta, että hän on saanut hätätapauksessa Pekantin huoltoauton pihaansa korjaamaan kalustoa.

    – Niin ja yksi tapaus on jäänyt erityisesti mieleen. Scaniasta meni painelaakeri klo 17 aikaan iltapäivällä. Kyseisen auton oli kuitenkin tarkoitus olla rahtaamassa tavaraa yöllä. Auto hinattiin Pekantille. Illalla klo 22 auto oli saatu kuin ihmeen kaupalla kuntoon ja se pääsi suorittamaan tehtäväänsä. Olisinko saanut muualta vastaavaa palvelua? Epäilen.

     

    Matalan kynnyksen yhteydet

    Transport Aron ja Pekantin pitkä yhteistyö on asettunut uomiinsa, jossa molemmat osapuolet tietävät toisen toimintatavan. Antti Aro on koulutukseltaan isänsä tapaan autoasentaja ja osaa siksi asettua asentajan asemaan.

    – Tiedän, että yllätyksiä voi tulla rutiinihuollossakin. Jokin pultti jumittaa tai menee poikki ja aiheuttaa viivästyksiä. Kovin herkästi en ole arvostelemassa toimintaa.

    Antti Aro toteaakin olevansa tietoinen huollon ja korjausten aikatauluista.

    – Mikäli asentaja huomaa kalustossa jotain erityistä korjattavaa, hän saattaa olla yhteydessä ja kysyä, voiko tehdä huomionsa mukaisen korjauksen.

    – Jos minulla on aikataulun suhteen erityisiä toiveita, ilmoitan siitä ja ne täytetään. Mutta jos minusta ei kuulu mitään niin luotan siihen, että kalusto on kunnossa ns. normaalissa aikataulussa.

    Kaikkiaan Antti Aro on tyytyväinen Pekantiin, heidän palveluidensa helppouteen sekä reagointikykyyn.

    – Voin suositella Pekantia. Vastaavaa palveluasennetta ei ainakaan meidän toiminta-alueellamme löydy.